Marketing a analýza web stránok, eshopov a portálov

Zviditeľnenie web stránky a zlepšenie prístupnosti pre návštevníka

Tvorbou online riešenia sa naša práca obvykle nekončí

Ako zlepšiť a zviditeľniť firmu na internete

Tvorbou online riešenia sa naša práca obvykle nekončí

Tvorba a rozsah web stránky závislý na požiadavkách klienta

Ak Vaše webové riešenie alebo Vaša značka nie sú dostatočne známe, prípadne už dlhú dobu nepropagujete Vašu spoločnosť mimo internetu, dokončením web stránky, eshopu alebo iného online riešenia sa Váš projekt nekončí. Funguje to rovnako ako pri klasickom podnikaní. Ak by ste si otvorili novú prevádzku na neviditeľnom, opustenom mieste a očakávali by ste príchod zákazníkov, zrejme by ste čakali márne. Prečo? Odpoveď je jednoduchá – NEVEDIA O VÁS. Pokiaľ o Vás nikto nevie, nikto si u Vás nenakúpi, alebo si neobjedná Vašu službu. To isté platí aj pre webový projekt – ak nikto o ňom nevie, nikto ho nenavštívi.

Zviditeľnenie web stránky na Google a jeho partnerských spoločnostiach

Rozsah použitia funkcionality Vašej web stránky

Pre zviditeľnenie web stránky sa používa niekoľko metód:

  1. Optimalizácia pre vyhľadávače – podrobné informácie nájdete na stránke SEO
  2. Google ads – Vaša web stránka sa môže okamžite zobrazovať na prvých priečkach vyhľadávania Google, ale každý jeden klik na Váš webový projekt je spoplatnený. Google ads patrí k vysoko efektívnej forme internetovej reklamy, no k dosiahnutiu efektivity je dôležité mať správne nastavenú kampaň a venovať jej relatívne častú starostlivosť. Ak je však dané kľúčové slovo často vyhľadávané, kampaň môže stáť nemalé finančné prostriedky, čo je jednou z najväčších nevýhod.
  3. Bannerová kampaň prostredníctvom Google ads – výborný spôsob zviditeľnenia Vašej značky. Cieľovú skupinu je možné nastaviť s relatívnou presnosťou a Vaša reklama sa tak môže zobrazovať aj v ďalších projektoch spoločnosti Google ako je napr. YouTube, ale aj na weboch zmluvných partnerov. Neplatíte za zobrazenia reklamy, ale za každý preklik na váš web, rovnako ako v prípade Google ads.
  4. Remarketing prostredníctvom Google ads – je podobný bannerovej kampani, ale reklama sa zobrazuje iba užívateľom, ktorí už raz navštívili Vašu stránku. Hlavným princípom remarketingu je to, že daný návštevník Vašej stránky má pravdepodobne záujem o Vašu službu a v tomto prípade je ideálne sa mu takýmto spôsobom pripomenúť. Kampaň však nie je vhodná pre jednorázové služby, ktoré užívateľ potrebuje okamžite, napr. ak prevádzkujete havarijnú službu, Váš zákazník ju potrebuje ihneď a neskoršia reklama po vyriešení havarijného stavu by bola bezpredmetná.

Reklama prostredníctvom sociálnych sietí

Grafický návrh, webdesign a celková uhladenosť a funkčnosť stránky

Najznámejšie sociálne siete akými sú napr. Facebook či Instagram sú výborným prostriedkom na zviditeľnenie Vašej webovej prezentácie a zvýšenie povedomia o značke alebo produkte. Táto kapitola by si však kvôli svojej komplexnosti zaslúžila samostatnú web stránku, ale pokiaľ máte záujem o takúto formu propagácie, ozvite sa nám a poskytneme Vám viac informácií.

Analýza prístupnosti web stránky – prehľadnosť web stránky ako kľúč k Vášmu úspechu

Kvalita grafiky – koláže, kreslenie, ikony, logická štruktúra webu

Na podstránke tvorba web stránok sa dozviete množstvo užitočných informácií ohľadom tvorby web stránok, no aj pri najlepšom webovom riešení sa vždy nájde priestor pre jeho celkové zlepšovanie. Platí to najmä pre web stránky s vysokou návštevnosťou a rozsahom. Na zlepšenie prístupnosti používame rôzne nástroje, ktoré sledujú pohyb návštevníkov po Vašej web stránke. Pozorovaním pohybu užívateľa po web stránke a počtu kliknutí na konkrétne miesta web stránky dokážeme odhaliť prípadné nedostatky a navrhnúť zlepšenie vytvoreného riešenia. Analytické nástroje nám umožňujú vidieť jednotlivé činnosti návštevníka na web stránke – ako scroluje jednotlivé stránky, ktoré texty číta, na ktoré tlačidlá web stránky kliká, ako pohybuje myšou atď. a dokonca vieme určiť aj počet, podiel, typ, národnosť a iné vlastnosti návštevníkov, ktorí prichádzajú prostredníctvom počítača alebo mobilných zariadení. Na základe týchto zistení dokážeme navrhnúť prvky na zlepšenie.

Uvedieme praktický príklad: vlastníte eshop, v ktorom nakupuje málo zákazníkov, prípadne žiadni. Na základe správania zákazníkov a podľa informácií o ich pohybe po stránke, resp. zistenia, v ktorej časti nákupného procesu opustia Váš internetový obchod, dokážeme presne definovať daný problém. Napr. nie je možné kliknúť na niektoré tlačidlo, zákazníci neporozumeli nákupnému procesu, ceny tovaru sú privysoké, odrádza ich výška poštovného, prvky sú nesprávne rozložené alebo pomenované. Toto všetko a ešte omnoho viac dokážeme odhaliť v akomkoľvek webovom riešení bez ohľadu na jeho tvorcu.

Pokiaľ Vás táto služba zaujala, ozvite sa nám.

Analýza návštevnosti web stránky a efektívnosti reklamy

Výber vhodného použitia CMS systému pre Vás

Prostredníctvom týchto analýz získame informácie o počte a type užívateľov, ktorí navštívili Vašu web stránku, ako aj informácie o krajine, operačnom systéme, rozlíšení, percentuálnom zastúpení mobilných zariadení, či typoch mobilných zariadení, cez ktoré návštevníci prichádzajú na Váš webový projekt, no dokážeme zistiť ešte omnoho viac. Napr. v prípade internetového obchodu zistíme nielen to, odkiaľ návštevník prišiel na Váš eshop, ale v prípade jeho nákupu zistíme aj celkový rozdiel sumy, ktorú zákazník uhradil za nákup a Vašich investícií do reklamy a marketingu, t.j. Váš čistý výnos. Na základe týchto zistení dokážeme zefektívniť Vašu kampaň tak, aby Vaše prostriedky na reklamu boli investované presne tam, kde prinášajú zisk.

Často kladené otázky a odpovede

Často kladené otázky a odpovede

Aké otázky si často dávate pri tvorbe web stránok? My v onweb.sk Vám na nych zodpovieme

Dokážete zlepšiť prístupnosť aj na web stránke, ktorú ste nevytvárali vy?

ÁNO  – naše odporúčania ohľadom zlepšenie prístupnosti vieme poskytnúť všade a v akomkoľvek riešení, dokonca dokážeme na Vašom webovom riešení vykonať úpravy, aj keď nie sme jeho tvorcami, no v prípade, že si webový projekt vyžaduje programátorské úpravy, je nesprávne nakódované, príp. je nakódované v programe, ktorý sa už dlho nepoužíva, vieme Vám poskytnúť odporúčania, ktoré následne môže aplikovať Váš predchádzajúci vývojár.

Prečo je analýza môjho webového riešenia taká dôležitá?

Analýza webového riešenia môže priniesť pozitívne výsledky vo forme zvýšenej rýchlosti a prehľadnosti, vďaka ktorým Váš budúci zákazník rýchlejšie a jednoduchšie nájde požadované informácie na Vašom webe. Tým si zvyšujete šancu, že návštevník Váš web hneď nezatvorí a nebude hľadať inde, ale objedná si produkt alebo službu práve u Vás.

S vytváraním webových stránok máte predsa rozsiahle skúsenosti, je analýza naozaj potrebná?

I keď máme rozsiahle skúsenosti, každý segment je niečím výnimočný a vždy existuje priestor na zlepšenie. Aj na dokonale štrukturovanej web stránke sa môže nachádzať text, ktorý návštevníka odrádza, pretože mu napr. neporozumel.

Koľko stojí analýza web stránky?

Je to individuálne podľa Vašich požiadaviek. V prípade, že máte záujem o cenovú ponuku, neváhajte nás kontaktovať. Radi sa s Vami stretneme a preberieme možnosti. V prípade, že máte záujem o cenovú ponuku bez osobného stretnutia, budeme mať na Vás množstvo otázok ohľadom vyššie spomínaných informácií.

Čo tým získam?

Analýzou prístupnosti a návštevnosti môžete získať prehľad o Vašich potenciálnych zákazníkoch a vďaka tomu vykonať kroky smerujúce k zlepšeniu Vašej web stránky, čo Vám v neposlednom rade môže pomôcť zvýšiť celkový zisk Vašej spoločnosti.

Môžem si sledovať štatistiky cez Google analytics aj sám?

Áno, ale na analýzu prístupnosti web stránky používame nielen Google analytics, ale aj úplne iné typy nástrojov, vďaka ktorým získame oveľa viac informácií – pohyb návštevníka po web stránke, časti, ktoré návštevník číta alebo ho zaujali, čas, ktorý užívateľ strávi nad jednotlivými časťami webu a mnoho iných.

Prečo sa pri Vašom projekte rozhodnúť pre naše služby?

Výhody našej spolupráce

Prečo onweb.sk - Tvorba Web stránok, eshopov, marketingových materiálov

Dokážeme odhaliť pravú príčinu problému na Vašom webe

Máte málo zákazníkov, hoci je návštevnosť Vášho eshopu relatívne vysoká? Váš problém dokážeme vyriešiť.

Dokážeme zacieliť marketing

Po vzájomnej konzultácií získame informácie o Vašom segmente a zistíme, aká je cieľová skupina potenciálnych zákazníkov, na základe ktorej zacielime Vašu kampaň bez ohľadu na to, či ide o zvýšenie predaja, alebo povedomia o Vašej značke.

Sprehľadníme a zrýchlime orientáciu návštevníka na Vašej web stránke

Držíme sa zásady „nenúťte užívateľa myslieť“. Ak užívateľ nemusí premýšľať nad tým, akým spôsobom nájde požadovanú informáciu na webe, viac sústredí svoju pozornosť na to, čo mu chcete odprezentovať.

Rozumieme optimalizácií pre vyhľadávače

Našli ste nás cez Google? Pokiaľ sa zveríte do rúk nám, nájdu Vás Vaši zákazníci rovnako ako ste Vy našli nás.

Poskytneme Vám presné údaje o návštevníkoch Vášho webového projektu

O návštevníkoch Vašej web stránky dokážeme zistiť množstvo informácií – prečo a odkiaľ prišli na Váš web a ako sa v ňom orientujú.

Ako s nami prebieha spolupráca

Ozvete sa nám - Tvorba web stránok Bratislava

Ozvete sa nám

Stretnutie a analýza Vašich potrieb - tvorba web stránok

Stretnutie a analýza problému

Tvorba web stránok - Návrh grafiky web stránky

Návrh riešenia problému

Tvorba a Programovanie web stránky - Bratislava a okolie

Práce na odstránení problému

Tvorba web stránky a spustenie webu do sveta

Zlepšenie prístupnosti a predaja